Ohlasy na výstavu v Pacově

11.09.2017 12:57
1. 9. 2017 – z webu www.mestopacov.cz:
 
Ve středu 23. srpna odpoledne se ve výstavním sálu Městského muzea A. Sovy v Pacově konala komentovaná prohlídka výstavy obrazů MgA. Vlasty Pechové. Ve velmi příjemné atmosféře autorka samotná poutavě pohovořila o své tvorbě a inspiračních zdrojích, stejně jako o okolnostech, které vznik některých obrazů a knih provázely. Návštěvníci akce se se zájmem zapojili do diskuse a ze setkání s touto mladou výtvarnicí si odnesli kladný dojem. Děkujeme!
 
Citováno z e-mailů - za Vaše zprávy velmi děkuji. Vlasta
 

"Milá Vlastičko, celá tvoje výstava působí velmi mile a krásně, prostě jako ty sama. Myslím, že taková výstava udělá radost mnoha lidem, velice se povedla i dík pomoci tvých nejbližších. Velký obdiv. Zdravím Tebe i celou Tvoji rodinu." Hana H., 21. 6. 2017

"Ahoj Vlasto, díky moc za fotky z výstavy! Ten prostor vypadá moc pěkně, už se těším, až to uvidím ve skutečnosti. Samozřejmě Tvoje obrazy a další tvorba posouvají tu galerii o několik úrovní nahoru :-) Jo, je to lichotka :-) ale myšlená upřímně a vážně!!! Je hezké, že tam je i něco z Tai Chi, to se mi líbí. Tvoje výstava, pokud to posuzuji z fotek, na mě působí především přívětivě. Máš tam různé techniky, témata... ale nepůsobí to nijak roztříštěně, naopak je to kompaktní, sourodé, nebo jak to nazvat... Přeju Ti aby výstava byla úspěšná, až veleúspěšná a potěšila spoustu diváků." Milan K., 20. 6. 2017
 
"Ahoj Vlasto, je to krásné. Je zřetelně vidět Tvůj posun, množství Tvé práce a kam Tě posunula. Mnohým jsi inspirací. Přeji Ti radost z toho, co činíš." František F., 21. 6. 2017
 

"Milá Vlastinko, Ty maluješ o 106 a jakou máš zvláštní a moc milou techniku!!! Je to moc pěkně nainstalované. Gratuluji ke Tvému výkonu. Jsi Jednička***." Dagmar A., 21. 6. 2017

"Ahoj Vlasto, teď jsem přišel domů a hned jsem otevřel Gmail s fotkami z nainstalované výstavy a ocitl jsem se v krásné, úžasné dimenzi. B r a v o ! Již se těším na prožitek na výstavě." Honza N, 21. 6. 2017

"Milá Vlastičko, již před lety, kdy jsem Tě poznal jsem věděl, že v Tobě dřímá velký talent. Blahopřeji ke krásné výstavě na kterou určitě během léta zavítám. Přeji Tobě a celé rodině kouzelné léto." S úctou a srdečnými pozdravy, Josef P., 23. 6. 2017
 

"Ahoj Vlasto. Je to paráda i na dálku. Škoda že výstavu neuvidím na vlastní oči. Prostě všechno nejde tak, jak by člověk chtěl. Nemohla bys do mě „nalít“ trochu Tvé fantazie, abych nebyl jen řemeslník?" Standa F., 21. 6. 2017